معرفی انیمیشن | داستان یک وال «A Whale’s Tale»
  • کد مطالب: ۷۴۷۹۲
  • /
  • ۳۱ فروردين‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۰

معرفی انیمیشن | داستان یک وال «A Whale’s Tale»

انیمیشن «داستان یک وال» با اینکه یک انیمیشن کوتاه است اما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

عاطفه جوینی - انیمیشن «داستان یک وال» با اینکه یک انیمیشن کوتاه است اما حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. داستان آن درباره‌ی پسر کوچولویی ا‌ست که هر روز همراه با پدرش به دریا می‌رود و ماهیگیری می‌کند.

آن‌ها هربار که تور ماهیگیری را توی دریا می‌اندازند، با یک عالمه پلاستیک و زباله که توی تور گیر کرده‌ است روبه‌رو می‌شوند.

پسر کوچولو مجبور است هربار همه‌ی این آشغال‌ها و بطری‌های پلاستیکی را از تور جدا کند و آن را دوباره به دریا بیندازد، اما یک روز اتفاق جالبی می‌افتد.

پسر کوچولو و پدرش پس از مدتی متوجه می‌شوند که همه‌ی این‌ کارها را یک وال مهربان انجام می‌دهد. وال هربار تور ماهیگیری را می‌گیرد و توی دریا دور می‌زند و همه‌ی آشغال‌ها را جمع می‌کند و توی تور می‌اندازد.

او برای جمع کردن آشغال‌های دریا به کمک نیاز دارد و چه کسی بهتر از پسرکوچولو و پدرش! او آشغال‌‌ها را جمع می‌کند و هربار به سطح دریا می‌فرستد.

انیمیشن «داستان یک وال» برای پروژه‌ای به نام «hope works» یا «امیدواری کار خودش را می‌کند» ساخته شده و از شبکه‌ی جهانی کارتون پخش شده است.

هدف این پرو‌ژه آگاهی‌بخشی به کودکان سراسر دنیاست برای انجام کارهای امیدوارانه. این پروژه می‌خواهد به کودکان بگوید آن‌ها می‌توانند با انجام کارهای خیلی کوچک اما مهم، تغییری بزرگ در دنیا و محیط اطرافشان ایجاد کنند و آینده را از نابود شدن نجات دهند.

برای آشنایی بیشتر با پروژه‌ی «hope works» حتــــمـا بــه صفحـــه‌ی اینترنتی آن‌ها به نشانی hopeworksproject.com سر بزنید.

 

نام انیمیشن:
داستان یک وال A Whale’s Tale

نویسنده وکارگردان‌:
رابین سلبی و جووانا اوتیچی
Robin Celebi & Giovanna Utichi

تاریخ انتشار:
2018

استودیو:
بلو زو Blue Zoo
ساخته‌شده برای
شبکه‌ی کارتون و پروژه‌ی امیدواری

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.